Hasznos információk

A Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. több lépcsős rendszer fejlesztése előre láthatólag 2017. február végéig fejeződik be.

 

 

 


Az Adótanácsadók Egyesülete az ügyfélkaput érintő fejlesztésekkel kapcsolatosan javaslatokat tett, illetve közreműködik a rendszer tesztelésében.
A fejlesztőktől kapott visszajelzés szerint javaslatainkat három lépésben valósítják meg. Az első lépés 2016. október 6-án megtörtént. Ennek köszönhetjük azt, hogy a bejelentkezést követően már csak a lényeges információk látszanak.

A második csomagban, várhatóan 2016. december 31-ig, a kereső mezők, szűrési feltételek optimalizálása történik meg.
Az e-mailek beállítására vonatkozó fejlesztés sajnos csak a harmadik csomagba kerülhet be, mely legkorábban 2017. február 28-án valósulhat meg.