Hasznos információk

e-Ügyintézés és cégkapu a gyakorlatban, és a támogatások számvitele

Központi Rendezvény

2019. január 31. 9:30

A rendezvényre a jelentkezés lezárult!


Ajánló:

A gazdálkodó szervezetek számára kötelező elektronikus ügyintézést a cégkapu használatát, a meghatalmazások alkalmazását, az e-papír ügyintézést gyakorlati példákon keresztül mutatja be, a küldő és fogadó szemszögéből Ardó Péter jogi informatikai szakértő Arconsult Kft ügyvezető igazgatója, valamint dr. Tóth Gábor főosztályvezető-helyettes a NAV munkatársa.

Délutáni kreditpontos előadás a támogatások számviteli elszámolását és az adónemek között történő áttérés/visszatérés számviteli teendőit ismerteti Böröczkyné Verebélyi Zsuzsanna könyvvizsgáló, egyesületünk elnökségi tagja.

További információk:

Jelentkezéseket 2019. január 30. 10:00 óráig kérjük leadni.

Regisztráció: 08.30 órától

A rendezvény időpontja:

2019. január 31. 9:30

Kreditpontok:

  • Mérlegképes könyvelők számára a délutáni előadás számvitel téma 4 pont,
  • Adótanácsadók, adószakértők, okleveles adószakértők számára a délutáni előadás 4 pont,

Részvételi díj:

  • díjtalan a tagdíjat megfizetett tagoknak
  • 8000.-Ft (bruttó) külsősöknek, valamint a tagdíjat meg nem fizetett tagoknak

Nem tag regisztráció a rendezvényre Itt.

A regisztrációs lap kitöltésével egy időben az Adótanácsadók Egyesülete: 61200292 - 12037221 (Polgári Bank Zrt) számú számlájára kell megfizetni, melyről a számlát az Egyesület a beérkezést követően utólag, az Ön által megadott adatok alapján, postai úton megküldi. A rendezvényre belépőként, kérjük fizetési bizonylatát hozza magával!
Amennyiben korábban részt vett már valamelyik rendezvényünkön, és e-mailben kapott felhasználói kódot, nem kell ismételten regisztrálnia, a kód segítségével és a részvételi díj megfizetésével jelentkezhet a rendezvényre.

A rendezvény helyszíne:

Lurdy Konferencia és Rendezvényközpont 9. sz. terem

Budapest IX. ker. Könyves Kálmán krt. 12-14. I. emelet

RÉSZLETES PROGRAM:

09.30–11.30

 

e-Ügyintézés és a cégkapu a gyakorlatban

Előadó: Ardó Péter jogi informatikai szakértő, az Arconsult Kft. ügyvezető igazgatója

NEM kreditpontos előadás

- Cégkapus tárhely áttekintése (letöltés, küldés, tartós tár, címkék) - Cégkapu adminisztráció (ügykezelők, vevénykezelés, automata címkézés) - Meghatalmazások EGYKE-vel - Meghatalmazás EBEV felületen - Rendelkezési nyilvántartás - alaprendelkezés, meghatalmazások - AVDH hitelesítés - Általános célú webes űrlap: e-papír - eseti meghatalmazás jogorvoslat - ÁNYK használata cégkapun / BLANKETTA program

 

11.30–11.45

szünet

11.45–13.00

 

Cégkapu a NAV szemszögéből

Előadó: dr. Tóth Gábor főosztályvezető-helyettes a NAV Központi Irányítás Adóügyi Főosztály

NEM kreditpontos előadás

13.00–13.30

szünet – jelenléti ívek –aláírása a délutáni előadás megkezdéséig

13.30–17.00

 

Támogatások számvitele; Adónemek között áttérés/visszatérés számviteli feladatai

KREDITPONTOS előadás / közben szünet

Előadó: Böröczkyné Verebélyi Zsuzsanna könyvvizsgáló, Adótanácsadók Egyesülete elnökségi tagja



A rendezvényre a jelentkezés lezárult!

RENDEZVÉNY ANYAGOK:

e-Ügyintézés és cégkapu a gyakorlatban, és a támogatások számvitele-jegyzetek

A gazdálkodó szervezetek számára kötelező elektronikus ügyintézést a cégkapu használatát, a meghatalmazások alkalmazását, az e-papír ügyintézést gyakorlati példákon keresztül mutatja be, a küldő és fogadó szemszögéből Ardó Péter jogi informatikai szakértő Arconsult Kft ügyvezető igazgatója, valamint dr. Tóth Gábor főosztályvezető-helyettes a NAV munkatársa.

Másik témánk a támogatások számviteli elszámolását és az adónemek között történő áttérés/visszatérés számviteli teendőit ismerteti Böröczkyné Verebélyi Zsuzsanna könyvvizsgáló, egyesületünk elnökségi tagja.

e-Ügyintézés és cégkapu a gyakorlatban, és a támogatások számvitele - videó

Előadók:

  • Böröczkyné Verebélyi Zsuzsanna kisvállalati adózás szakértő
  • Ardó Péter jogi, informatikai szakértő
  • dr. Tóth Gábor főosztályvezető-helyettes, NAV KI Adóügyi Főosztály