Létrehozva: 2025-11-07 14:08:08
a
tartandó
kontakt/online előadásra.
Program:
09:00 – 10:30 Digitális Állampolgárság Program – Polgárokat és gazdálkodó szervezetek érintő változások, fejlesztések
AVDH megszűnése * DÁP-aláírás * Mire használható és mire nem a DÁP elektronikus aláírás? * Ügyfélkapu+ és DÁP * 2026. évi változások * ePosta, eDokumentumkezelés, eFizetés
Előadó:Németh Ágota Márta, (Stream Product Manager, IdomSoft Zrt.)
10:30 – 10:45 szünet
10:45 – 11:45Amit az elektronikus aláírásról tudni kell
Jogszabályi háttér * Elektronikus aláírás típusai * javasolt megoldások vállalkozások számára
Előadók: dr. Lovasi Lilla (vezető jogtanácsos, Microsec Zrt.)
Gyarmati Szilvia, (IT support, Microsec Zrt.)
11:45 – 12:30 Ebédszünet
12:30 – 15:15 NAV Elektronikus felületei (ONYA, M2M, Ügyfélportál), ÁNYK megszűnése
DÁP fejlesztések, jogszabály-változások (eAzonosítás, eAláírás, AVDH megszűnése, FEDOR) * ÁNYK kivezetése * ONYA Online Nyomtatványkitöltő, WIZARD (várható fejlesztések) * M2M általános gépi interfész bizonylat beküldési és adatlekérdezési szolgáltatás * NAV Ügyfélportál bemutatása, új szolgáltatások, várható fejlesztések
Előadó: Nyilas Gábor László, (szakértő, NAV KI Adókapcsolati Főosztály)
Az előadáson konzultációs lehetőséget biztosítunk az online hallgatók számára is.
A RENDEZVÉNY HELYSZÍNE:
Személyes részvétel: Pannónia Center Irodaház/1136 Budapest, Pannónia u. 11. fszt. terem.
Az előadáson való személyes részvételt korlátozott létszámban 30 fő részére tudjuk biztosítani, létszám beteltével a személyes jelentkezés automatikusan lezárul, ezt követően csak online csatlakozásra lehet jelentkezni.
Online részvétel: Az online közvetítés az egyesület platformján keresztül, kóddal és jelszóval rendelkező felhasználóknak: https://www.adokamara.hu/online oldalon érhető el. A várószoba 2025. november 21-én08:30 órától nyit. Kérjük, ne halassza az utolsó pillanatra a belépést! Kísérje figyelemmel e-mail címét, az előadás előtt emlékeztető e-mailt küldünk.
Az előadásra előzetes jelentkezés szükséges, melyet november 20-án 10 óráig lehet megtenni.
RÉSZVÉTELI DÍJ:
· díjtalan a tagdíjat megfizetett tagoknak;
· 8.000.-Ft (bruttó) külsősöknek, valamint a tagdíjat meg nem fizetett tagoknak.
· A részvételi díjat előre kell megfizetni november 20-án 12 óráig.Az adatok gyorsabb feldolgozása érdekében kérjük, hogy az utalási bizonylatot az adokamara@adokamara.hu címre szíveskedjenek megküldeni.
Üdvözlettel:
Zara László
elnök