Az adatrögzítés már a múlté. Mi jön utána?
szakmai konferencia és fórum
Naponta hívogat ügyfeled, hogy kellene neki az X vagy Y cég számlája? Nem férsz már a papíroktól az irodádban és unod, hogy munkaidőd nagy része dokumentumok lefűzésével telik? Ha benned is egyre nagyobb az igény a munkád során arra, hogy a tömegesen felhalmozott papír alapú dokumentumok digitális formában kezelhetők és elérhetőek legyenek mind a könyvelési munka, mind az ügyfél számára.
Konferenciánkkal bemutatunk néhány megoldást. Ezekkel nem csak a munkát gyorsíthatjuk fel és egyszerűsíthetjük, hanem lehetővé tehetjük ügyfeleinknek is, hogy a világ bármely pontjáról elérhesse pénzügyi adatait, információit.
TOVÁBBI INFORMÁCIÓK:
Jelentkezéseket 2019. szeptember 04. 10:00 óráig kérjük leadni.
Regisztráció: 08. 00 órától
A rendezvény időpontja: 2019-09-05 09:00:00
FIGYELEM!
Kreditpontos számvitel előadás, kizárólag személyesen lehet részt venni!
Online közvetítés nincs!
RÉSZVÉTELI DÍJ:
A részvételi díjat előre kell megfizetni az Adótanácsadók Egyesülete MagNet Bank 16200010-10102172 számú számlájára, melyről utólag elektronikus számlát állítunk ki, és azt elektronikus úton küldjük meg.
Amennyiben felkeltettük érdeklődését, és korábban még nem vett részt rendezvényünkön, akkor az alábbi regisztrációs jelentkezési lapot kitöltve jelentkezhet a rendezvényre.
A rendezvény helyszíne:
Lurdy Konferencia és Rendezvényközpont 9. sz. terem
Budapest IX. ker. Könyves Kálmán krt. 12-14. I. emelet
Központi ügyfélszolgálat:
1136 Budapest, Pannónia utca 11. IV/404.
munkanapokon 10:00 - 14:00 h-ig.
(Kivéve a központi, területi, és tagozati rendezvények napján.)
Telefon:
+36 70 316 1035 vagy +36 70 276 7919
E-mail:
adokamara@adokamara.hu
Adószám:
19193377-1-41
NGM akkreditációs lajstrom szám:
70/2013
Magyar Adótanácsadók és Könyvviteli Szolgáltatók Országos Egyesülete