Hasznos információk

Digitalizálás és automatizálás a könyvelésben

Központi Rendezvény

2019. szeptember 5. 9:00


Ajánló:

Az adatrögzítés már a múlté. Mi jön utána?
szakmai konferencia és fórum

Naponta hívogat ügyfeled, hogy kellene neki az X vagy Y cég számlája? Nem férsz már a papíroktól az irodádban és unod, hogy munkaidőd nagy része dokumentumok lefűzésével telik? Ha benned is egyre nagyobb az igény a munkád során arra, hogy a tömegesen felhalmozott papír alapú dokumentumok digitális formában kezelhetők és elérhetőek legyenek mind a könyvelési munka, mind az ügyfél számára.

Konferenciánkkal bemutatunk néhány megoldást. Ezekkel nem csak a munkát gyorsíthatjuk fel és egyszerűsíthetjük, hanem lehetővé tehetjük ügyfeleinknek is, hogy a világ bármely pontjáról elérhesse pénzügyi adatait, információit.

További információk:

Jelentkezéseket 2019. szeptember 03. 10:00 óráig kérjük leadni.

Regisztráció: 08. 00 órától

A rendezvény időpontja:

2019. szeptember 5. 9:00

Kreditpontok:

Nem kreditpontos előadások!

Részvételi díj:

  • díjtalan a tagdíjat megfizetett tagoknak
  • Egyesületi tagsággal nem rendelkezők számára, valamint a tagdíjat meg nem fizetett tagoknak a részvételi díj bruttó 8.000.- Ft, melyet az egyesület számlájára kell előre megfizetni.

Nem tag regisztráció a rendezvényre Itt.

A regisztrációs lap kitöltésével egy időben az Adótanácsadók Egyesülete: 61200292 - 12037221 (Polgári Bank Zrt) számú számlájára kell megfizetni, melyről a számlát az Egyesület a beérkezést követően utólag, az Ön által megadott adatok alapján, postai úton megküldi. A rendezvényre belépőként, kérjük fizetési bizonylatát hozza magával!
Amennyiben korábban részt vett már valamelyik rendezvényünkön, és e-mailben kapott felhasználói kódot, nem kell ismételten regisztrálnia, a kód segítségével és a részvételi díj megfizetésével jelentkezhet a rendezvényre.

A rendezvény helyszíne:

Lurdy Konferencia és Rendezvényközpont 9. sz. terem

Budapest IX. ker. Könyves Kálmán krt. 12-14. I. emelet

RÉSZLETES PROGRAM:

  • 9:00 - 9:30
  • Adóellenőrzések digitalizációja, előadó: Czinege Attila, NAV ellenőrzési szakfőigazgató

  • 9:30 - 9:50
  • Agilis módszerek egy könyvelőirodában, előadó: Kristó Zoltán, RIPORT - automatizált menedzsment riportkészítő

  • 9:50 - 10:10
  • A digitalizáció nem cél, hanem eszköz, előadó: Poór Károly, SDS Zrt.

  • 10:10 - 10:30
  • Könyvelés adatrögzítés nélkül, előadó: Paizs Balázs, Számadó Kft.

  • 10:30 - 10:50
  • A jövő könyvelőirodája, előadó: Terdik Dávid, NetAccount Plus Kft.

  • 10:50 - 11:30
  • szünet és konzultáció

  • 11:30 - 11:50
  • A könyvelőiroda irányítási rendszere és az adatrögzítés digitalizálása, előadó: Nagy Péter, QualitySoft

  • 11:50 - 12:10
  • Viki: Összeköt, figyel, kiküld, tájékoztat: Városi Ágnes, Viki, a könyvelőasszisztens

  • 12:10 - 12:30
  • Milyen paraméterek alapján érdemes digitalizáló eszközt választanunk? előadó: Pataki Tamás, Canon

  • 12:30 - 13:30
  • szünet és konzultáció

  • 13:30 - 13:50
  • Hogyan segíthetjük az adótanácsadók munkáját digitális eszközökkel? előadó: Orosz Gábor, Onbox

  • 13:50 - 14:10
  • A fapados könyvelés halála előadó: Juhász Zsolt, Revolution Software Kft.

  • 14:10 - 14:30
  • Automata kontírozás könyvelőprogram-váltás nélkül, előadó: Várgedő Lajos, Adriana Accounting

  • 14:30 - 14:50
  • Hogyan könnyítheti meg a könyvelők munkáját az OTP? - eBiz by OTP Business, előadó: Csonka Tibor

  • 14:50 - 16:00
  • konzultáció


Rendezvényre jelentkezéshez be kell jelentkezni!